Hayırlı cumalar hayırlı günler herkese
Benim oğlum 2 5 yaşında çok akıllı çok konuşkan kendisini ifade eden kardeşini çok seven hiç kıskanmayan bir abi. Bundan 4 gün önce gece aglarayk kalktı eşimle hemen yanına gittik ne oldu diye sorduk korkuyorum anne korkuyorum dedi ve bizin yatagimiza geldi normalde asla bizle yatmaz kimseye sarılmaz tek yatmayı sever. Aramıza aldık sıkı sıkı sarılıyor bize yorgani yüzüne kapatıyor anne geliyorlar saklan diyor üzerine baya bi okuduk. Ben hiç uyuyamadım zaten sabaha karşı uyandı oğlum kalk yatağına gir dedim ve gitti çok sevindim rüya görmüş korkmuş dedim kendi kendime. Sabah sordum oğlum sen neden korkttun diye. Eceyle eylül bana bağırıyorlardı bana vurdular dedi ece arkadaşı eylül de kardeşi 6 aylık o günden beri kardeşini öpmüyor yanına yaklaşmıyor öncesinden çok seviyordu. Bide ben nereye gitsem arkamdan geliyor kapıyı kapatmaya çalışıyor anne kapıyı kapatalim gelmesinler diyor. Gece ben kapıyı kapatmam oğlum kalkar kapatır öyle yatar sabahları kapatır hep kapı takıntısı var biri gelicek korkusu var gibi bu beni çok uzuyor sizce ne yapmam gerekiyor. Nasıl korkusunu yendirmem gerekiyor yardımcı olur musunuz çok üzülüyorum böyle olunca