1aylik bebeğim var. Üç haftadır devam eden burun tıkanıklığı ve hiriltisi var. Kbbye ve çocuk doktorumuza göründük serum fizyolojik ve aspiratör kullanıyoruz ama geçmedi halen ozellikle geceleri ve sabahları daha çok oluyor. Aylık kontrolde doktorumuz narivent sprey alın deneyin bi dedi. Kullanan var mı acaba