-PembePanterMom Bebeğim Kucakta emerek uyuyor genelde beşiğinde sallanarak da nadiren uyur, 6 buçuk aylık oldu. siz uyumayı nasıl öğrettiniz? neler yaptınız ? tavsiyeleriniz neler ? gece defalarca uyanması beni çok yoruyor artık 😔😔
Balkupum2505 -PembePanterMom aksam uykusuna gecerken oyuncaklari koyuyorum önüne gece lambasini aciyorum oynarken uyuyup kaliyo kac aksamdir. Gece mama verdigimdede mamasini verip gazini alıp yatiriyorum besigine elimi tutarak uyuyo sallamiyorm hic
Semilay -PembePanterMom akşam uykusuna geçerken geçe lapmasi acık şekilde birakiyorum ninisinide acıp yanınada uyku arkadaşını veriyorum oynuya oynuya uykuya dalıyor
Feyzosunannesi -PembePanterMom ayni benim bebegimde boyle ya 6 ay 5 gunluk kizim, emerek uyuya kaliyo yatiriyorum ozellikle gunduzleri uykusu yok diyebilirim ne yapcam bilmiyorum, şoyle bakiyorumda oyuncak verip uyuya kalam bebekleri goruyorum cok sasiriyorum benimki oyuncak verdigimde onunla savasiyo resmen😂
-PembePanterMom Semilay kaç aylık nasıl alıştırdınız benim bebeğim asla öylece oynamaz yanında ben olmadan başka odada bile durmaz 🤷♀️🤷♀️
Semilay Eliff67 onu bilemiyecem ama isterseniz bir deneyin ben hiç sallamadım alışmasın diye sonra ilerde zor bırakıyorlar sallamayı
-PembePanterMom Feyzosunannesi benimkine versem oyuncakları sağa sola atar bağırır resmen 😂 emerek uyusa neyse dicem bide kucağımda sallıyorum çok yorucu 😔
Feyzosunannesi -PembePanterMom kilo aldikca dahada zorlasir canim insallah bian once birakir bu sekilde sana cok zordur
Balkupum2505 -PembePanterMom 9 aylik bi deneyim bakalm dedim oda zorluk cikarmadi 😀 bizim gündüz uykularimiz cok zorlu 1 saat salliyorm ama gece oyle deyil anlamadm bisey bende 😀
Semilay -PembePanterMom 10 ay 6 günlük doğduğundan beri böyle odada yalniz kalabiliyor ama akşam uykusunda beni yanında istiyor o uykuya dalınca odadan cıkıyorum herkes salla daha kolay olur dedi ama ben asla sallamadım uykusu gelınce zaten yatıp uyuyor kendiliğinden ama asla ninisiz uyumaz sabaha kadar ninisi açık