EmineYilmaz Hellooooooo benim dikişim senden daha fazlaydı 40. Gün mucize bir şekilde iyileşti kanama bile durdu
Emirin_Annesi10 Hellooooooo ohoo daha dur bismillah😔 her bünye bir olmasada ben bir ay çekmistim oturamamıstım nerdeyse daha dikişdeki ipler düşecek sonra yavas yavas kavuşacak o dikişler geçmis olsun canım
Eslemsmom Hellooooooo 15. günde acısı geçti ama dikişlerin düşmesi yine 25. günü buldu. 3 dikişim vardı benim. Geçmiş olsun
hunilimomm Hellooooooo toplam 15 günde rahat rahat oturmaya anı hareket etmeme başlamıştım dikişlerim hepsi düşmüş 12 günde bu bunyeden bünyeye değişir tabi bakimi yapiyormusunuz ?
_BirAnne Hellooooooo on beş günde dikişler tutuyor ılık suyla batikona otur firo krem sür kabz olmamaya tuvallette çok durmamaya üşütmemeye çalış 20 günde acısı geçer
Balkupum2505 Hellooooooo 1 ay cektim o dikislerden cabuk iyilesmesi icin her gün yıka kurula ve batikonun sprey olani var onu kullan ben öyle rahatlamistim