AlpAnnesi94 Canım gecnis olsun 6 gün öncede biz olduk bizde ağrı ağlama filan hiçbir şey olmadı ama doktor fıtil vermişti 2 gün kullandık kremi 1 hafta kullanicaz extradan doktor şurup verdi çok ağrısı olursa bir seferlige mahsus içir diye. Ama kantoron yağı 2 hafta sonra surebilirsin demişti. Bazisi ağrı olunca bardak koyuyormus onu dene. Yinede doktoruna danissan iyi olur ne yapman konusunda.