Maliki Kullanmayı ne zaman bıraktınız ben bırakıyorm ama sütyebe degdıkce sızlıyor ucu ıcıne kacıyor bebek emince ucu cıkmayınca acıtıyor.ne yapmam lazm sız ne zaman bıraktınız
_ADA_ Maliki doğum yaptıktan itibaren 15 gün boyunca günde 2-3 saat taktım. Sonra arada takmaya başladım ve bir ay olmadan bıraktım.
Ef24 Maliki 5 aylık olmak üzereyiz hala takıyorum göğüs pedi kullanıyorum ama dddiğiniz gibi ucu içine kaçıyor ve emzirirken canım acıyor takınca içinde süt biriktiği için göğüslerimi o rahatlatıyor hala
Morfrenk Maliki işte 4.ayda olmamaya başladım artık. Başlarda oldum bir kaç gün geldim gittim zeytinyağı sürdüm ucuna kuruyunca değince acıyordu. Sonra azaldı azaldı göğüs pedine alıştım öyle
Morfrenk Maliki kaçsın içine çocuk artık çıkarır onu emerken sizinki ne kadarlık bilmem ama benimki 4.ayda emiyodu öyle
_ADA_ Maliki son zamanlarda gümüş kapağın içinde süt birikmeye başlamıştı o yüzden bıraktım zaten sızlama felan olmuyordu. Göğüs pedi kullandığım için sıkıntı olmadı.
Bahriyei Ben 4,5 aydır kullanıyorum , bırakmayacak gibiyim bir süre , göğüs uçlarım böyle daha rahat 😌 diğer türlü yapışıyor sütyene ya da ped kullandığımda ucunu bastırıyor