Bebeğim 4 aylık 2 aylıkken test yapıldı alerji çıkmadı çoklu besin alerjisi var başka doktora gittik yine test yapıldı yine çıkmadı vücudunda kızarmalar oluyor, arada kakasında kan oluyor mukus veya sürekli ishal var hırıltısıda var ama başka bişeyden dedi doktor çok önemsemedi 1 yaşına kadar geçer dedi gelişimi kötü değil anne sütüyle böyle devam et kesin kan çıkanlar ve süt ürünleri yumurta dana etini tüketme ama buğday falan aşırı rahatsız etmediği sürece kızarmalara ishale takılma böyle alışır dedi ben korkuyorum daha kötü olursa diye ama doktorlar hep umursamaz rahat alerjen olan besinleride hala tam olarak bulamadım nasıl bir yol izleyim tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi