Merhaba kızlar elimde 120 adet bez vardı 60’ını zar zor ben kullandım,diğer 60 adeti satıp normal beze geçmek istiyorum cırtlı olanlara. Alışamadım,zor geliyor ve sol elimde sinir sıkışması var havaya falan kaldırıyorum çocuğu anca bezliyorum beni çok yoruyor sol elim kolum. Bundan dolayı satıyorum. Yani 4 numara 60 adet Sleepy külot bez var elimde. Sıfır paket faydalanmak isteyen olursa uygundan satıyorum 🌼