minikbaykus canım merhaba inan hiç korkma 1 ay olucak benim oğlumda da vardı ameliyatını yptrdık aynı anda sünnetide oldu sünneti dikişli idi ama testisi kasıktaydı oğlumun kasıgında da 1,5 cm lik bir kesi izi var dikişi yok yapıştırma oldu birde pipinin alt tarafında yani sol testisti Oğlumunki onun üzerinde 3 tane dikiş vardı ve kendiliğinden eridi gitti daha yeni oldugu için az bişe izi belli okdr 3 hfta oldu ama maşlhhh hiç yerinde durmuyor sanki onun yerine ben ameliyatlıyım ben daha cok kasıyorum kendimi cabucak iyilşyrlar sadece iş 3 gün biraz zorluyor ama okdr da olur illaki ondan sonra normale dönüyor hiç korkma ameliyatıda genel anestezi ile oluyor canım 45 dkka sürdü biraz narkozu atarken bir anne olrak dayanması güç oluyor ama merak etme onuda hemn atlatyr ameliyata ac girdi gece 4 de yemek yedi 6 da son memesi emdi ameliyattan cıktıkdan 2 saat sonrada doyurmamaıza izin verildi su mutlaka bulundur canım emdi ondan sonra bir biberon suyu içti hem üzerine döktü rahatlayıp 2 saat uyumuştu yatış yapılmıyor 2 3 saat gözlem altında kalıyor sonra istediğin zaman cıkıyrsun dediğim gibi kuzum sadece ilk 3 gün yorulup üzülüp yıpranıcaksın okdr sonrası hemencecik iyikşyr Allahın izniyle 🙏sormak istediğin bir şey olursa yazabilirsin canım