Mom091 2 yaş sendromu olabilir canım benim kızımda o yaştayken gecenin 3 ü 4 ü ağlayarak uyanırdı ama ne ağlamak daire kapısın önüne yatıp bizi evden mi kovmadı duvarlara bakıp kendi kendinemi konuşmadı daha neler neler artık karıştı herelde deyip hep ağladım dualar okuduk sonra öğrendimki 2yaş sendromuymuş☺1 ay falan sürmüştü bu durum