Kızım 23 aylık; hemen hemen bütün dişlerimiz çıktı fakat yan kesici dişimizin 1 tanesi çıkmadı. Diş hekimi arkadaşıma yazdım; doğuştan oluşmamıştır o dişi dedi; şu an yapılacak bir Şey yokmuş ama kalıcı dişleri çıktığında gene çıkmazsa o zaman tedavi ederiz dedi. Normal karşıladı şaşırmadı ama ben ilk defa duydum . Basına gelen var mı