18 aylık tek yumurta ikizi kızlarım var.Görünüş olarak ayırt etmek ne kadar zorsa davranış olrak o kadar basit.Birbirlerine çok ama çok zıtlar.Birisi uyku aşığı diğeri uykuya düşman.Birisi çok güzel yer diğeri yesin diye akla karayı seçeriz.Birisi kendi başına oylanırken diğeri bize yapışmayı tercih eder.Birde sürekli birbirlerini yeme derdindeler aylarca aynı yeri paylaştınız nedir bu anlaşamamazlık?Merak ediyorum sadece benim ikizlerim mi böyle?😂🤦🏻♀️