Yldzzz Bebeğim 3. Ayın içinde. Doğduğundan itibaren yarım kundak yapıyorum. Ama artık geceleri sürekli kundaktan kendisi çıkıyor ve uyanıyor. Kundaksızda uykuya dalamıyor . Gündüzleri tek kolu dışarda uyutmayı deniyorum. Normalden cok kısa süre uyuyor ve eliyle kendine zarar veriyor. Gece daha hiç denemedim cesaret edemiyorum. Nasıl bir çözüm bulabilirim ?
Htckrkybkr Yldzzz ben alışana kadar ellerini tuttum, gözlerini oymaya çalışıyordu cunki, ilk önce tek elini açtım sonra ikisini birden, başlarda baya zor oldu ama alışınca sıkınti kalmadi
Pcoslubiranne Yldzzz tam 7 ay kundakta yatti.Kundaksiz asla uyumuyordu korkuylrdu uyaniyordu.Surekli kundagi aciyordu tabi öyle de biraktik bir kac gun zor oluyor ama alisirsinizm
NNF19 Yldzzz ellerini tutabilirsiniz izin vermeyin hareket etmesine zaten büyük ihtimal ellerinizi itmeye hareket etmeye calisir ama dalana yada sizin bırakmayacağınızı anlayınca sakinler ben hep öyle yapiyorum sakinleyince yavaşça birakiyorum😌
Yldzzz annesinin_kizi çok rahatlığını gördüm uzun gündüz ve gece uykulark yaşadık ☺️ Ama şimdi diyorum keşke baştan hiç alıştırmasaydım..
Yldzzz Htckrkybkr şuan bende tek elini açıyorum ama.. kısa süre sonra uyanıyor acaba erken mi biraz daha mı devam etsem diyorum.. kıyamıyorumda ellerini bağlamaya artık 😥
annesinin_kizi Yldzzz her bebek bir değil işte canım benim kızım da ilk demediğimiz de hiç sevmedi Zor oluyor bıraktırır ken inşallah hemen bırakır
Yldzzz Htckrkybkr şuan dönmüyor daha ama bebeklerin her eylemi birden oluyor . O yüzden korkuyorum inşallah kurtulucaz yakın zamanda 🙏🏼
Adeviyee Yldzzz ben de hiç yapmadım kundak kolları el havada uyudu kendini çok da uyandırdı ama alıştı kendi istemedi kundağı şimdi beş aylık olacak baya rahatım inşallah başarırsın 😊
Selin93 Yldzzz bizde 3.5 aya kadar kundakli yattik. 3.5 aylikken donmeye basladigi icin kundaklamadan uyutmaya calistim. Once gunduz kundaksiz uyudu sonra geceleri. 2. Gunde alisti canim. 🤗