Eliffffffffffff geçmiş olsun canım bizde 1 hafta önce olduk aşımızı, fazla telaşa kapılmayın çocuktan çocuğa farklılık gösteriyor benim kızımın çok şükür fazla ateşi cıkmadı, huysuzluğu oldu biraz. Hemşiremiz 3 gün banyo yapmamamızı söyledi, ateşi filancıkarsa 4 saat arayla 1 çay kaşığı calpol verebilirsin dedı, ayrıca 3 günden Sonra banyo yaptığında kolunu liflememizi dikkat etmemizi söyledi. İnşallah sizin bebişinde sıkıntısı olmaz, 🤗