Nil28 Aselhafsa biz pazartesi günü olduk hiç bi yan etkisi olmadi.ben Asiya gitmeden biraz calpol verdim ama
Ecrinbzkrt Aselhafsa bizde cuma olucaz suana kadar devlet ve özel aşılar hıc sıkıntı yaşanmado inş bundada yaşamayız