Heybet Kızlar 23 haftalık gebeyim ve dün dr gittim suyun fazla dedi gelecek hafta şeker testi yap gel yine dedi ve benim gibi olan yada yaşayan varmı çok korkuyorum ilk bebeğimin suyu eksikti kaybattim 22 haftalıkken 😓😓
sevgidolu_ailem Heybet bende olmadı ama ablamda oldu su fazlalığı istanbula göndermişlerdi 11 sene önce tabi karnından iğneyle sıvı almışlar hiçde bi sorun olmadı canım Korkma allahın izniyle hiç bişey olmaz
ElisaNazzz Heybet bende de olmuştu ama doktorum o kadar ciddiye almadı sadece dediki sebze ağırlıklı beslen makarna cips çikolata abur cubur yeme dedi bende çok yiyordum o yüzden olmuştu düzeldi sonra
izmir3535 Heybet su fazlaligyls dogum yaptin korkma.sadece su fazla diye sanci gelmeden kanala inmeden suyum geldi mecburi sezeryan oldum.yediklerine dikkt et sadece
Tugba10-5 Heybet merhaba 31 haftada benim suyum fazlalaşmıştı . Hiçbir sorun olmadı sadece göbek biraz daha fazla çıktı şeker testi bile yapmadı doktorum . 38+2 de isteğe bağlı Sezeryan oldum :) su fazla olduğu için bebeği daha net görüyorduk 💜
Heybet ElisaNazzz Dr bana ilerde daha fazla olursa kötü olur dedi benimde korkum o sizinki kaçıncı haftaydi hatirliyormusunuz
ElisaNazzz Heybet baya ileri haftalarında canım 28filandi yanlış hatırlamıyorsam ama hep fazla oldu suyum yani
Heybet Tugba10-5 31 haftada yine iyi bebek gelişimini hemen hemen hepsini tamamlamış ama benim ki 23 haftalık daha gelişimi iyi dedi ama ilerde ne olur 🤷😥
Heybet ElisaNazzz teşekkür ederim canım benim 🙏🙏bakalım bı devlet Hastanesinede goruneyim bakiyim o ne diyecek
ElisaNazzz Heybet aynen canım tabiki kontrolünü aksatma sakın :) ama dediğim gibi şekerli ürünleri ve hamurisini çok tuketmemeye bak :)