[silindi] 7.aydan sonra aslaaa ağzını açmadı oğlum. Şuan 11 aylik bu süreçte kaç doktora gittik, üzüldüğümüzle kaldik. Her doktor aynisini söyledi rahat birakin, zorlamayın , kasik teklif etmeyin, blw deneyin, yerse yesin yemezse mamasini verin. 2 haftadir öyle deniyoruz ve eline verdigim her seyi atan oğlum, kendisi az az yemeye basladi inanamiyoruz. Demek ki sorun biraz da bizim kaygilarimizda. Ac kalacak diye dusunmemek lazimmis, acikirsa bilir artik büyüdüler. Gececek inanin ve salın.