Esli Merhaba hanimlar kahve içtikten sonra hep bi icim.bayiliyor 😊aclik halsizlik oluyor böyle olan var mi.neden acaba şekerim mi düşmüş oluyor
Nurella34 Kafeinden kaynaklı. Çarpıntı halsizlik. Bünyeniz alışkın değil midir acaba 🥸🥸 günlük içince bomba yapıyo da arada bir içiyorsanız banada öyle oluyo