Merhaba anneler çocuk doktorumdan geliyorum kızımın gelişimi çok şükür güzel ama emmesini çok az buldu 5 dakika emiyor 4 ay 20 günlük 5 dakika emiyor 2 saate bi uyanınca oda nasıl fazla emzirebilirim cisli bezini de sabah kalkınca 5 saatt araliklarla alıyorum bezide öyle dolu dolu degil sari çizgi mavi oluyor lütfen önerilerinizi bekliyorum ❤️