aysegull asocialmom hımm sağlıcakla kucağınıza alın. Tabi herşeyin doğalı güzel ama mecbur kalınca sezeryan olabilir kendi ve bebeğinizin sağlığı için. Ama kişiden kişiye değişiyor kolay geçmesi.
Arzu34 asocialmom yıllar geçse de ussuttugunuz zaman soğuk havalarda sızlama oluyor bazen dikkat etmek lazım
Crocus secilertu bende spinal oldum bel ve bacak ağrıları bendede var malesef. Sanırım anesteziyle alakalı ☹️
asocialmom pasaninannesi hep öyle dua ediyorum inşallah hangisi hayırlısıysa o olur sağlıklı sıhhatli kavuşurum bebeğime 🙏 bel ağrısı bazen bende de oluyor umarım Doğumdan sonra artmaz
Annesinin1tanesi asocialmom size tavsyem doğmdan çıktıktan snra çok hareketli olun Sağlıcakla alın bebeğnzi kucağnza 🥰