Kuzeyim1 sağlayamazsın canım şuan çok küçük.uyku düzeni en erken 3.ayda başlıyor.yani gece gündüz ayrımını kavraması en erken o ayda oluyor.emzirme işi de büyüdükçe yani 4.ayda 2 saatte bire düşüyor gündüz.sonra sonra saatler uzuyor.senin özellikle şuan zaten sık emzirmen lazım.bi tek acıktığı için emmek istemiyor ki zaten.kokunu hissetmek ,kendini güvende hissetmek istediği zaman da emmek istiyor.şuan bildiği tek şey o çünkü.kendini başka nasıl ifade edebilir ki