Mizan-Annesi1 Bebeğim 5 ayı bitireli 6 gün oldu yani 156 günlük aptamil 2 ye ne zaman geçmeliyim kafam baya karıştı 6.aydan gün aldı aslında Aptamil 1 e devam mı etmeliyim
Ilkay2811 Mizan-Annesi1 Aptamil pre bir yasina kadr icirebilir… 1 numara da aynen 1 yas kadr… 2 numara ek gidaya gecis yapilmisa ama gerek bulunmuyor 2 cünkü 2de seker var biliyorm ben Ben aptamil sayfasinda okudum 😊