Serengull_ Biz dogumun ertesi gunu hastaneden cikmadan yenidogan sunneti yaptirmistik, gobegi dusmeden iyilesti hic de rahatsiz olmadi aci esikleri dusukken yaptirmak en dogrusu. Bizimkiler de soylendiler biraz ama hic takmadik siz de insanlara aldiris etmeyin. Gecmis olsun ve hayirli olsun.