Merhaba anneler smear testi yaptırdınız mi hiç evet sezeryan doğum yaptım ama bu testten çekiniyorum normal doğum diye gidip defalarca alttan muayene olunca fobi gibi bişey oldu ödüm kopuyo jinekologlardan acı duydunuzmu nasıl yapılıyor merak ediyorum