Tugce5540 benim kızım da 1 yaşında aynı gece belki 10 kere kalkar meme yi bir iki çeker sonra uyur yeniden. Gerçekten çok yorucu ama tamamen memeden kesmek için çok çok erken eğer başarabilirsen gece emmelerini kessen iyi olur doktorlar da 1 yaşından sonra gece emmesinin kesilmesini söylüyorlar çünkü deliksiz uyuması da önemli bişey gelişimi için. Ben henüz gece nasıl keserimin yöntemini bulamadım siz de araştırın isterseniz 😊 Allah hepimize kolaylıklar versin