Omertalhaa Oğlum 3.ayına girdi 1 hafta sonra kendi istediğimizle yaptırdık. İyikide yaptırmışız,çok kolay oluyor hiç korkma canım. Şöyle düşün daha çok büyükken olduğunda daha çok sıkıntı olacak☺️ Geçmiş olsun şimdiden hayırlısıyla atlatırsınız inşallah 👍🏻