Merhaba güzel anneler
3 aylık oğlum var son 1 haftadır gündüzleri uykusunun arasında klkıyor ağlayarak emziriyorm geri yatıyor geceleride 1 saatte bir kalkıyor açlığına değil kımırdanıyor kafasını bi oyana bi buyana atıyor kendini uyandırıyor kucağıma alıyorm pışpışlıyorm dalıyo kokuyorm 🤦🏻♀️ 1 saat sonra tekrar 😞 gazı yok çıkartıyor yani kendi birde iki gündür kakasını yapmıyor 😣 benim gibi bu durumu yaşayan var mı ?