KardelenYB ben de üç doktor değiştirdim. Bizim hep gazlıydı ama ne olduysa 2,5-3 aydan sonra daha da arttı sanki. Süt ürünlerini fırınlanmış tükettim acaba laktoz intoleransi mı var diye, relactaz da denedik. Yok yani geçmiyor. Zaten şu anda yoğurt veriyorum, intolerans olsa problem olur. Gaz ilaçlarını da kestik. 3,5 aylıkken kestik ,biogaia hariç kullanmıyoruz ve kesmeden önce nasılsa, hala öyle 🤷♀️