Gerçekten artık çıldıracam 6 aylık bir kızım var sabahtan akşama bağıran bir çocuk hep memnuniyetsiz açken tokken hep bağırıyor deli olucam artık götürmedigim doktor kalmadı artık etrafındaki herkes bana deli gibi bakıyor çocuğu doktora götürüyorum diye daha dun artık farklı bir doktor görsün diye ayni zamanda homeopat olan bir doktora götürdüm şükür bir şeyi yok ama dun doktordan geldik hala bağırıyor yani sinir sistemim resmen coktu bir çocuk niye yani bir şeyi yokken böyle bağırır anlamiyorum