bir_pasa_annesi Ben oğlumun doğum gününe masa örtüsü olarak böyle bir şey yaptıracam Tül var nasıl olur birde önü böyle olacak masaya nasıl geciricem arka tarafını nasıl yapmalıyım
Zhnce bir_pasa_annesi lastikli oluyor genelde yada baglamali Terziye falan mi yaptıracaksin kendin mi yapacaksın
Deletedmom_36 bir_pasa_annesi kuzum boyle birsey yaptirdiktan sonra cift tarafli bantla bantlanmazmiki🙄ay bende cok anlamam bu islerden ama bence olur gibi
Annis-ogul bir_pasa_annesi eşofman lastiği gibi lastikler oluyor ince ama 2 cm genişliğinde filan ona kat kat şeklinde diktirebilirsin guzel oluyor
bir_pasa_annesi Zhnce komsum terzi denemek için dün oğlumun cibinliğinde yaptık oda Tül hos oldu ama arkası dediğin gibi ya lastik olur ya baglama peki cam masa lastik tutar mı ki
Zhnce bir_pasa_annesi lastik tutar ama şöyle ki cok siki olmasın lastik bol olsun biraz ne düşsün ne yukarıdan çıksın Terzi zaten her türlü onu ayarlar bilir yani 😊
bir_pasa_annesi Deletedmom_36 valla bilmiyorum ki🤷♀️😂ilk defa yaptıracam cokda uygun 10 lira bile tutmuyor
Annis-ogul Deletedmom_36 aynen buda cok mantıklı cnm 😀😃😄zaten tul ince oldugu icin yapışır hem de kolay da olur
Annis-ogul bir_pasa_annesi sadece ust kismi lastikle beraber dikilecek etek diker gibi kat kat pileli gibi olacak cok guzel oluyor oyle en kotu kendiniz de igne iplikle dikebilirsiniz
Deletedmom_36 Annis-ogul evet bencede olur hatta normal evdeki koli bandini cift taraflo gibi yapsin yapistirsin xaten tul cok hafif birsey
bir_pasa_annesi Annis-ogul anladım cnm güzel olur demi bu Tül hosuma gitti ne bilim kararsızım püsküllü masa eteği aldım elimde yırtılıp gidiyor
Annis-ogul bir_pasa_annesi kucuk bi kısmına deneyin bnce yapışır. Ama siz riske atmayın lastikle yapsaniz daha iyi olur bu sefer banttan düşer filan emek boşa gitmesin hic .