Kuzeyim1 Dk bile olmuyor emmesi emdikten sonra yatağına koyunca tekrar ağlıyor ve sürekli (ıkınıyor )kıpkırmızı oluyor ne yapmam lazım yardımcı olurmusnuz daha 22 gunlügüz?
Fatmacicek Takip etmek kaydıyla yüzüstü yatırın derim . Benim oğlum kolikti. 4 aya kadar yüzüstü yatırdım gazı coktu öyle daha rahat uyuyordu .
Kuzeyim1 Fatmacicek benim oğlumda öyle kolik gazını günde 1 defa çıkarıyor normalde her meme emdikten sonra cikarmasinlazimmiş