Yenibebek_yenianne Alpbebek2 Benim bebegim de usutunce eksi kokuyor hemen anliyorum. Kolay kolay da gecmiyor cok huzursuz oluyo. Ben cozumu nane de buldum. 2-3 dakika kaynatip 2 ya da 3 cay kasigi veriyorum geciyor.
ErkekkAnnesii Alpbebek2 sizin yediklerinizden de olabilir anne sütü alıyorsa yada üşüttüğünden de olabilir yada dışkı yapmamış midede kalmışsa oda yapabiliyor