Nebihe kız erkek diye bişey yok buna bebeğiniz karar verir yani oturma kalkma eylemi varsa kısa süreli oturtulabilir ama doktorunuza danışın gelişimini doktorunuz bilir ben 3 3.5 aylıkken kucağımda bir kaç dakika oturttum çünkü oturma eylemi vardı sonra 4.5 aylıkken bebe yatmazda kısa süreli oturttum oğlumu doktoruma danışıp