Mrhaba arkadaşlar .. onceklikle hayırlı cumalar 🌹kızıma yatak almak istiyorum.montessori yatak kullanıp memnun kalan varmı? Ölçüsü olarak genişliği uzunluğu nasıl? Kızım çok dağınık yatiyor, rahat rahat yatmasini İstiyorum.sıkışmadan …kızım 18aylik olucak..sizlerden öneri tavsiyeler istiyorrum.internetten almayı düşünüyorum ancak görsellerde büyük görünüyor yinede güvenemiyorum almışken geniş olsun istiyorum..genel olarak 90×190 ölçü olarak veriliyor.ancak iç kısmının kenarlarını kapatınca yatağıni koyunca genişliği küçülür diye düşünüyorum bu yüzden hangi ölçüde olması daha iyi olur?kızımın uzun süreli yatmasını istiyorrum sürekli yatak vs alma durumum yok.. yardımcı olursanız sevinirim 🤗 🥰