Kuzeyim1 Merhabalar hep bebeğimi sağ göğüsümden çok sol göğüsümde emzirdim kolayima geliyor die şuanda sağ göğüsüm sol dakinden büyük ve süt miktarı fazla nasıl yapabilirim eşit büyüklükte ve sütün sağ göğüsümde gelmesi için ?😘
Kereminannesiii Kuzeyim1 benim oğlumda sağ göğsümü ucu küçük diye bir süre tutmadı silikon ağızlıkla emzirdim sonra normale döndü ama 18 aydır hiçbir zaman sol göğsüm kadar süt dolmadı maalesef ne kadar üstüne düşsemde eşit emzirsem de
Gamzeli28 Kuzeyim1 bir göğüs diğer göğüsten daha çok süt üretir diye duydum ondandır şiişliği o tarafı bi tık daha çok vermeye çalış benimde öyleydi o şiş mememi vere vere normale döndü
elifiii Kuzeyim1 her iki göğsünüzü de emzirmelisiniz. Zamanla eşitleniyorlar. bebek emdikçe gelmeyen taraftan da st gelecektir.
Kereminannesiii Gamzeli28 daha çok süt üretimine geçiyor yani bende öyle olmuştu çok şişen göğsümü emzirdikçe daha da çok süt üretti
PortakalliKahve Kuzeyim1 emzirme sürecinde eşitlenmiyormuş. Sütün kesildiğinde eski haline dönüp eşitleniyormuş. Benimde öyle ,çevremdekiler bunu söylüyorlar.
Tugcealp Kuzeyim1 sürekli sağı versen sol şişer bu sefer de bende de aynı durum var yapacak birsey yok biri kocaman biri sönük 😂 yada sağ göğsünü sagarak da sütü artırabilirsin