Arkadaşlar merhaba 🌼
İlacı ne miktarda kullandınız acaba? Doktor 10 ml dedi ama yaklaşık 2 yemek kaşığı falan yapıyor, çok geldi bana, 13 aylık oğlum kilosu 12.600 ona göre mi verdi bilmiyorum. Prospektüsünde 1-2 yaş 5 ml yazıyor. Kafam karıştı ben mi yanlış anladım ki doktorun söylediği miktarı 🤷🏻♀️