Ek gıdaya başlarken oioi aldım 2 yaşına geldi hala kullanıyorum hiçbirsey olmadi bazen tabağı kaldırıp fırlatıyor çocuklar ondan memnunum evet pahalı ama bazı uygulamalarda uygun fiyata bulabilirsin de ben sonradan gördüm yoksa ordan alırdim hatta Trendyol üzerinden alinca 50 lira üstüne 25 lira indirim de oluyor öyle bakabilirsiniz☺️