havana1 canım çok sevindim senin adına darısı herkesin başına bjnu yaşamayan bilmez gerçekten.İnşallah benim de hiç çıkmaz hap kullanmaktan daha iyidir iğne diye düşünüyorum emzirirken bi sure kullanıcam bilaxteni iki tane alıyorum günde gece alıyorum , iğneyi isticem ben de 🙏