Evrennn25 merhabalar çok üzüldüm gerçekten çom zor yani şöyle gündüz de gece de uyuması gereken saatletde uyuyırdu . Ama Akşam 6 da başlayıp gece 12 de uyuyana kadar ağlıyordu bu saatler içinde uyumuyırdu ağlıyordu sadece ama normalde de uyanık olduğu heran ağlıyordu malesef. 3 buçuk aylıkken düzelmeye başladı şuanda ara ara yine sancıları oluyor ama bu sefer ne sebepten bilmiyorum ama geceleri sürekli uyanıyır 🥴 yani ben 1 yaşına kadar bu şekilde diye düşünüyorum çnkü yakında diş olayları falan ateşlenme., neler yapıyorsunuz ona yardımcı olmak için gerçi yardımcı olmak da zor ama