boncukanne 10 aylık oluyoruz ne gündüz ne gece 4 saat i geçtim 2 saat bile aralıksız uyuduğu görülmedi 😪 acaba gündüz yedikleri gaz mi yapiyor da uyuyamıyor,veya üşüyor olabilir mi,gündüz kac uyku yapıyorsunuz onunda etkisi var gece deliksiz uyumasına 🙄 ben hiç uyku gormedim icin aklima bunlar geldi 🤕