Bizim kız büyüdükce daha da beter oluyor yaa.Önümüzdeki hafta 6aylık olucak.Bu zamana kadar zaten gündüz uykusu yok,gece uykusu da 2 saat başı kalkar emziğini isterdi.Şimdi dakika başı uyanıyor uykulu uykulu sağa sola dönmeye çalışıyor.Zar zor sallıyorum uykuya dalarken hoooop 15 dakika sonra aynı şey.Hep böyle olucak mı bile demiyorum gittikce daha da beterleşiyor😐😐