Bizdede aynı durum. Akşam 7:30da gece uykusuna geçiyo 3,4 saat uyuyo. Daha sonra bir buçuk saatte bi uyanıyo ve 4,5 gibi uyanıklıkla uyku arası gidip geliyo. Hıh tam uyudu diyorum gözlerini ovuşturuyo mızırdanıyo esniyo. Rutin bide tam o saatte her gün kaka yapıyo🤦🏻♀️