LilyaBn şu platformda hiçbir zaman saldırıya geçmedim,tartışma taraftarı brii de değilim asla,kurduğum cümlenin hala arkasındayım,farklılık görmeyen dedim ve tüm samimiyetimle yemin ederim ki bunu annenin becerememesi anlamında söylemedim,bebeğinde farklılık olmayıp görmeyen anlamında söyledim sizin tersinden anlama yanınız ağır basmış olabilir benim içim rahat,kaoslardanda çıkarmaktan da nefret ederim beni yanlış anladınız demeyeceğim,iyi akşamlar.