Humeyra6554 Sağ ayağını yamuk tutuyor kemiğide yukarı duruyor bu durumu yaşayan oldumu yeni dogdu 4 günlük evde fark ettik
Rules Humeyra6554 benim oğlumun yamuktu canım bariz içe doğruydu anne karnında ki pozisyondan kaynaklıymış masaj falan yapın dedi doktor düzeldi. Ama bazı bebeklerde alçı falan gerekiyormuş o yüzden bi doktora götürün
bitanem123 Humeyra6554 canım mavı ayak izi yapıo hastaneler bebeğin dogum kagıdının içinde olması lazım onda nasıl ona bir bak onda düzse belki kendı yapıyodur benım bebegımın ayagı ondada içe dönüktü
curly_mom Humeyra6554 Rules evet bizde de öyleydi, doktor “eğer elinizle düzelttiğinizde düzeliyorsa normal, ama elinizle bile zorlasanız da düzelmiyorsa sorun var demektir” demişti.. Çok şükür bişey olmadı düzeldi
Mom042 Humeyra6554 bizimde oyleydi ice digru gibi doktorumuz bakti kilo aldikca duzelicek demisti cok hafifse eger merak etme fotosunu atarmisin sorun olmazsa
Humeyra6554 Keremkids gidecegiz zaten çocuk doktorunamı gitmem lazım acaba yoksa ortopedi yemi gitmem lazım
curly_mom Linamommg yok canım kalça ultrason da ona bakmıyorlar. Baya kalça kemiklerine bakıyo böbreklerine bakar gibi.. Normal çocuk doktoruna muayeneye gittiğinde de sorabilirsin
bitanem123 Linamommg ben özelde yapmıştım ama çoğu annede gördüm böle aşı defteri canım ayagını bebişin boya düz bi zemine bastır yada bir ortopedi doktoruna götür aklıma başka bişi gelmıyo
Linamommg bitanem123 canım bende ozelde yaptım kalca ultrasonuda cektım sadece ayak ızjnı merak ettım acaba arsam sorsammı
bitanem123 Humeyra6554 bilmiyorum bana yapmışlar canım benim bir bilgim yok ortopediye götür benim ortopedide takipli şuan bebeğim fasulye ayak demişlerdi bizim için
bitanem123 Humeyra6554 evet canım ama doğum yaptığın hastane özelse 10 gün ücretsiz muayme olabilirsin eğer öyleyse ilk cocuk doktoruna götür söle o seni ortopediye yönlendirir
Birkizbiroglan Humeyra6554 merhaba resim atabilir misiniz ? Dr muayene etmiş olmalı.ama mutlaka gidin. Biz çarpık ayak doğduk. Çok şükür geçen bir rahatsızlık 🌼
Linamommg curly_mom genelıkle her ay gıdıyorum bıse olsa solerdı demı konttol edıyo boyle basıyo falan da dıyor hatta o mu anlar