Digez ağrısı olabilir gazı yada benim de oluyo arabaya binince geçiyor du ağlaması doktora götürdük gazdan oluyor dedi bakmadı bile gerçekten de doğru çıktı bebeğim şuan 7 aylık geçti çok şükür merak etmeyin yediklerindn olabilir sırtına masaj yap rahatlar ayaklarını öne çek öyle gazı çok iyi cikiyo