Öncelikle çok geçmiş olsun. Size verilen kuluçka süresini bitirdikten sonra normalleşin. Kimisinde yoğun belirti kimisinde hiç belirti vermeyen bir hastalık çünkü. Biz yakalandığımızda eşim ve ben çok ağır atlatmıştık. Kayınvalidemde bizim evdeydi o sırada kendimizi karantinaya ayrı odalara falan alarak koruduk fakat aynı wc yi aynı evi kullanmamıza rağmen kayınvalideme geçmedi. Çocuklarda bi kereliğe mahsus ateş yükseliyor başkada bir belirtisi yok. Boşuna test yaptırmayın çünkü pozitif çıksa bile tedavisi olmadığı için, sadece canı yanmış olur kuzunun. Ben mecbur kalarak kızıma yaptırmıştım çünkü o zaman daha bir aylıktı ve hastanede yatmak zorunda kalmıştık halsizliğinden sebep. Test yapmadığı sürecede eve yollamıyorlardı. Tekrardan çok çok geçmiş olsun❤️ Ha bu arada tam eşimin karantinası bitti, ben test yaptırdım pozitif çıktı ertesi günde kızım pozitif çıktı hastaneye yattık. Olabildiğince eşinizden yada evde kalan kişilerden uzakta karantinaya alın kendinizi. Tekrarlayabiliyor çünkü. Ama ben kızımı kendimden koruyamamıştım doğal olarak :( ilaç da kullanamamıştım