bebekistan Ya çok teşekkür ederim gerçekten içime su serpildi benim kızım da zayıf gelişiminden şüphe ediyorum demiştim doktorumuza geceleri horluyor mu diye sordu evet deyince detaylı muayene etti geniz eti olduğunu anlamış olduk. Çünkü kızım diş dönemi hariç diğer günler iştahı çok iyi yani yemek seçmez maşallah bu kadar yemeye 15 kilo olurdu abartısız ama zayıf işte. Ben önceleri çok hareketli ondan kilo almıyor diye düşünürdüm ama boyunun uzaması da yavaşlayınca anladım bir terslik olduğunu. Yürüyor koşuyor. Anne, baba, dede, mama, cici, ce eee, gel gel, git git, pisi pisi, meme bunun gibi bir çok şeyi konuşabiliyor. Kumandayı getir diyorum getiriyor acıktığı zaman mama sandalyesini çekiyor mama diyor. Yani gelişim geriliği şuanlık yok ama müdahale edilmezse olur gibime geliyor. O yüzden en kısa zamanda KBB uzmanına götürücem doçent veya profesör. Teşekkür ederim yorumumuz için 🥰🌸