burcuu26 orta akis biberon kullaniyorduk simdi hizli akis biberon emzigi aldim ama oglum sutu icerken biberon ucu ahzinda kağıt gibi eziliyor digerinde oyle sorun olmamıştı sut icme miktari azaldi bu yuzden kullananlarda boyle bir sorun varmi acaba