Ben İstanbul gaziosmanpaşa da taktırdım soğum doktoruma. Sadece adetliyken takıyor canım. Ben adetimin 3. Günü taktırdım. Metal değilmiş sanırım. Bugün de kontrole gittim ( eşim geçenlerde biley battı gibi dediği için korktum) doktor sıkıtı yok yerinde dedi. Zaten eşin hissedemez bunu dedi