Mucidem5 keşke yaptırsaydın be annesi bende çok tereddüt ettim evet pahalıydı ama Allah korusun dilim kopsun ya bu yüzden bebeğime bişey olursa diye vicdan azabı çekmektense yaptırayım dedim Rabbim evlatlarımızı meleklerimizi korusun inşallah sen içini ferah tut annesi bu mübarek aylarda Allahın izniyle tertemiz çıkar meleğinin sonuçları 🙏🏻